بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

وارونه!

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ
حکایت جالبیه که تو دلت واسه یه نفر تنگ شده باشه
خیلی هم تنگ شده باشه... اما اون یه نفر به عمد ازت دوری کنه
بعد بخوای ازدست یه نفر دیگه دوری که نه فرار کنی اما اون یه نفر دیگه! مثل چسب 123 بچسبه بهت!

حتما میگید باز این اومد چرتو پرت سرهم کنه پست بنویسه!
واقعا اینو میگید؟؟؟!
واقعاکه... ازتون انتظار نداشتم...

خب قضیه از این قراره که یه نفر منو دوست داشت(منم داشتم) اما خب برام جدی نبود ینی راستش نمیدونستم تا این حد دوسم داره و حالا که فهمیدم یه احساس جدید دارم بهش
نه اشتباه نکنید... من کسیو بخاطر اینکه دوسم داره دوست ندارم! هیچوقت!
وقتی میتونم به کسی علاقه مند بشم که خودم بهش تمایل داشته باشم
اما خب شنیدن حرفاش باعث شد برای اولین بار ببینمش بشنوم و بشناسمش هرچند دیر
بعد یهو دیدم این آدم همونیه که میخوام
حالا بماند که اون دیگه تصمیم نداره مثل قبل منو دوست داشته باشه و پاشو تا ته چسبونده به پدال گاز که ازم دور بمونه

حالا در همین اثنا یه مرد متأهل! اومده پیله کرده به من!
چون گفت زنم دوماهه رفته خونه پدرش قهر و کلا زندگیشون داره به جدایی میکشه من دیوونه خواستم کمکش کنم بهش راهکار دادم که چطوری زنشو برگردونه
نگو این اصلا به راهکارای من توجه نمیکرده و این مدت طبق فرموده خودشون عاشق بنده شدن!! و گویا حسرت میخورن که چرا زودتر با من آشنا نشدن!!
خب حتما بهم حق میدید که تهوعی دائمی داشته باشم نسبت به این موضوع
الان من نمیدونم چطوری از دست این مردک سیریش نجات پیدا کنم:(

۹۴/۰۶/۰۹
مریم