بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

.

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

تو شب جشن 3نفر ازم خواستگاری کردن

انقد بدم میاد یکی ننش منو پسنده خوب من قراره زن کی بشم؟ پسره یا ننش؟

نمیگم بده ها هرکی برای خودش اصولی داره شاید از نظر کسی این بهترین روش باشه

ولی برای من نه

من خوشم نمیاد ننه هه بیاد بهم بگه عاشقم شده و بپرسه قصد ازدواج دارید؟ بعدم منو یه

لنگه پا  وایسونه شرایط شازدشو توضیح بده یا پسرشو صدا بزنه بیاد ببینمش با لباس

مجلسی و سر و وضع لختی پختیم خب این چه کاریه؟

ملت شعورشون رفته هالی دی کلا...

تو اون شلوغی رفتن از بابام وقتم گرفتن!!!! بابامم قربونش برم روی کسیو زمین ننداخته! 

نوبت دهیش خوبه!

من اصولا کسیو همون اول نمیگم نه مگه اینکه چقدر داغون باشه!

اول یکی دو جلسه صحبت میکنم بعد میگم نه خصوصا پسرایی که تحصیلات یا وضع مالی 

درست و حسابی ندارن نمیخوام فکر کنن به این خاطر انسانیتشونو نادیده گرفتم

و چون پول نداشتن تو بند مدرک نبودن تحویل گرفته نمیشن و تحقیرشون کنم خدایی نکرد

من دنبال آدمی ام که بفهمه عشق ینی چی و من بتونم عاشقش باشم همین و بس

و خب البته موی دست خیلی برام مهمه!! به جان خودم

یه بار یه خواستگار پلیس داشتم از اون دیوثای روزگار بود

وقتی ازم خواستگاری کرد گفت بیام خونتون اما چون تو شهر خودم

نبودم گفتم نه اول خودم باهات صحبت کنم ببینم چجوریایی تا بعد

بعدش منو برد یه کافی شاپ های لوکس اصلا بلد نبودم منوشو بخونم

حالا اینارو ولش کن این بشر دستش یه مویی داشت... یه مویی داشت... هروقت یادم میفته

دلم کباب میشه من اصلا گوش نمیدادم چی میگه که... یا درگیر این بودم که

این عن درمالی که برام سفارش داده چجوری میخورن یا درگیر موی دستش...

حیف که خیلی سگ بود وگرنه جدی جدی داشتم بخاطر هیکل و موی انگشتاش وسوسه میشدم!

مقاومت در برابر این دوتا مورد خیلی برام سخته!!

و از این جهت که تونستم به احساسم غلبه کنم به خودم تبریک میگم


۹۴/۰۵/۲۴
مریم