بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

نوید

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

ناراحتم از اینکه دیروز گوشیو روی نوید قطع کردم عذاب وجدان دارم...

خیلی با نوید صمیمی ام خیلی زیاد... به هم نزدیکیم و ممکنه به شوخی هزارتا حرفم به 

هم بزنیم یا حتی همدیگه رو بزنیم

اما جون به جونم بکنن نمیتونم احترام کسیو زیرپا بذارم اون حرفا و زدن همدیگه و... از روی 

شوخیه عیب نداره

اما قطع کردن گوشی شوخی توش نیست بی احترامیه 3سال ازم بزرگتره و دوست ندارم 

بی ادبانه رفتار کنم

ممکنه بهش بگم کثافت... عوضی... یا دماغ دراز دوست داشتنیشو مسخره کنم بزنمش از 

اتاقم بیرونش کنم البته اون از من بدتره مثلا موهای پشت لبمو وقتی یه کم اومده و 

تمیزشون نکردم مسخره کنه و...، اما خب اونا جنبه شوخی داره

تلفن قطع کردنه جدی خیلی زشته و بی حرمتیه

دلم نمیخواست ولی شد...

نوید کاش بدونی چقدر دوست دارم



۹۴/۰۵/۱۸
مریم