بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

نظرات ملت شریف درمورد پشه!

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

امیرمسعود: پشه‌ها صبحا کجا میرن؟

امیر: پشه ها چونکه شب کار هستند روزها رو میخوابند! !!!

نیما: ایول بالاخره جواب این سئوال قدیمی کشف شد

ابی: پشه ها خون آشامن و خون آشام ها به نور خورشید حساسن.

معصومه: واللا پشه های خونه ما روزا هم در حال تلاشن و مدام بهم نیش میزن


سوسن: افرادی که ویتامین ب انها بیش تر است برای پشه ها جذاب ترند

فرشاد: آقا این پشه‌های شهر ما کاری به این چیزا ندارن، به هر کی میرسن با نیش مبارک مورد عنایت قرار میدن!


نیش خورده: خدا رو شکر که ما حداقل برای پشه ها جذاب هستیم


پشه سوز: من برای همه عزیزان پشه یه پیام دارم:

لطفا قبل از فرو کردن نیش مبارک کمی فکر کنید. میسوزه میفهمی میسوزه…

گزیده شده زمان: اگر پشه ها از نوع خرکی نباشن،،،قبل خواب یک مقدار آب لیمو به سر و گردنتون و دستاتون بزنید،،،پشه ها سراغتون نمیان

حامدسپهر: من هیچ کدوم از این موارد رو ندارم، ولی بازم پشه‌ها من رو دوست دارن! :((

مسعود زمانی: من تو عمرم کلاً سه یا چهار بار گزیده شده بودم، حتی خیلی وقتها شمال خارج از خونه و تو فضای باز میخوابم و پشه ها کاری باهام ندارند و کلاً به این موضوع معروف بودم تو آشنایان… ولی همین امسال یکبار سرماخوردم و یهویی نظر پشه ها نسبت به من عوض شد و تو اون دو سه روز تلافی کل این سه دهه اخیر رو درآوردند… گروه خونی من O+ هست و اتفاقاً جثه کوچکی هم ندارم

پدر من بنده خدا ولی یکی از بزرگترین جذابیت های پشه ها در دنیاست. تو اتاق با کولر روشن، با پشه بند، زیر رواندازی که تقریباً همه بدنش رو میپوشونه میخوابه در حالیکه فقط شست پاشون از ملحفه بیرونه و همون شست پا رو از ده جا پشه ها نیش میزنند…

میدان منیریه: من گروه خونیم A هست ولی توی هر جمعی باشم پشه به من ابراز ارادت میکنن. جثه ام هم معمولیه. نفس هم سعی میکنم از این به بعد کم بکشم ببینم چی میشه…

کنگان: به نظر من مثل بچه آدم شب ها یه نعلبکی خون واسه پشه های محترم کنار بذارید

آرمان: بهترین راه اینه که آدم دی اکسید کربن بگیره و اکسیژه پس بده تا جلب توجه نکنه

مهدی: اصولا همه منو دوس دارن خب پشه ها هم یکیشونن دیگه …

محسن: از طرفی وجود پشه هم خوبه.
چون باعث میشه خون رو بمکه و بدن خون جدید تولید کنه. به عبارتی عمل تصفیه خون بهتر و زودتر انجام بشه. :دی

نازنین: امان از این پشه ها
پسرا کم کنه میشن به ادم پشه ها هم بهش اضاف شدن
یعنی مصیبتی است جان تو



۹۴/۰۵/۱۳
مریم