بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

پوئم(شعر)

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ق.ظ

چرا من شاعر نشدم؟ مثل احسان حائری علیرضا آذر حسین صفا

روزبه بمانی حامد ابراهیم پور زهرا عاملی...

چرا؟ خب من دلم میخواد شعر بگم

رسوندن منظور با شعر یه چیز دیگست...

کمی هم شعر گفتم... البته شعر که نه...


چرا این بلاگ تا یه کاری روی آدم صورت نده پستو انتشار نمیده؟!

هی هرچی میخوام خویشتن داری کنم نمیشه انگار!


مونا؟ خسته نشدی انقدر فک زدی آجی جون؟ به من چه اصلا... فک خودشه والا


داشتم از شعر میگفتم، شاید آدم برای اینکه شاعر بشه باید خیلی با احساس باشه هرچند که من شاعر بی احساس هم دیدم

من این چندساله اخیر نمیتونم بگم بی احساس شدم اما به پر احساسیه قبل هم نیستم

شایدم جنسش فرق کرده!

قبلا خیلی با احساس بودم و رویایی و البته دیوونه یه چیزی تو مایه های جودی ابوت

همون موقعا بود که یه کم شعر میگفتم(می سرودم)


۹۴/۰۴/۱۴
مریم