بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

من دلم عشق میخواد...

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۶ ب.ظ

من دلم عشق میخواد عشق واقعی

کسی که بمیره برام

بمیرم براش

وقتی میخوام ببینمش قلبم هری بریزه

وقتایی که پیششم حس کنم رو ابرام

وقتی دستمو گرفته هی نگاه کنم به دستاش سعی کنم تشخیص بدم این خوابه یا واقعیت داره

حرفام رفتارام خنده هام براش جذاب باشه... دلشو آب کنه... تو دلش ذوق کنه برام

عشقو از نگاهاش بفهمم

کسی که پر از مهربونیو عاطفه باشه

وقتی پیششم از هیچی نترسم حس کنم تموم ثانیه ها به کام منه

هی فشارم بیفته از دیدنش! هی نخوام لحظه ها بگذرن

بهم تحکم کنه گاهی... حرفاشو خواسته هاشو با دل و جون انجام بدم

سعی کنم کارایی که دوست داره انجام بدم خوشحالش کنم

هراتفاقی تو دنیا غمگینش کرد بیاد پیش منو آرامش بگیره

بیشتر از طلا برام کتاب و گل بخره نه هر گل و هر کتابی دقیقا بدونه چی دوست دارم

هر از گاهی یهویی دعوتم کنه یه کافی شاپ دنج و برام شعر بخونه

وقتی براش حرف میزنم به صدام گوش کنه، نگاهش درگیر مژه هام باشه و حرکت لب هام

وقتی میخواد خوشحالم کنه منو ببره سینما برای دیدن فیلمی که همسو با سلیقه ی منه بدون اینکه خودم از قبل گفته باشم

روحمو کوچه پس کوچه های ذهنو قلبمو خوب بشناسه

من فکر کنم هیچ جای دنیا غیر از آغوشش آرامش ندارم


منو تو میتونیم اینجوری باشیم؟؟!


۹۵/۰۲/۲۲
مریم