بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

فکر کردی کی هستی؟ خدا؟

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۴ ب.ظ
دوباره امروزم اومدم فرشو انداختم و امدم تو حیاط... دیگه گیر دادم به حیاط ول کنم نیستم:)

امروز صبح رفتم بیمارستان جهت انجام کاری! که چشمتون روز بد نبینه یه خانومه تو پذیرش مث آدم جوابمو نمیداد خواستم هیچی نگم بعد دیدم امکان نداره
کسی حق اینو نداره اینجوری با من حرف بزنه
بلاخره خودتون هم تو این خراب شده زندگی میکنید و خبر دارید برخورد کارمندای ادرای با ارباب رجوع اصلا مناسب نیست خصوصا برخورد پرسنل درمانی...
شاید هم چون تو شرایط خاصی بهشون رجوع میکنیم توقع بیشتره و بیشتر تو چشم میان
منم به هرحال جزویی از همین پرسنل محسوب میشم یه جورایی... ولی باید حقیقتو گفت

برگشتم بهش گفتم خانوم این چه طرز صحبت کردنه؟ خیلی عصبی هستی پاشو برو خونتون
شروع کرد یکی به دو کردن باهام البته من به روش کاملا قهوه ای گرایانه قهوه ایش کردم
و رو کردم به اون مرد سیبیلیه کنار دستش دیدم خیلی بی کار نشسته گفتم حساب اینم بذارم کف دستش!
گفتم واسه چی من هرچی از صبح داخلی صفرو میگیرم نشستی اینجا جواب نمیدی؟ گفت واسه اینکه اینجا تلفن خونه نیست!
مرتیکه پررو نمیدونست با کی طرفه! گفتم آها که اینطور؟ تلفن خونه نیست بیجا میکنید شماره براش میذارید و خلاصه حسابی شستمش انداختمش رو بند
بعدم رفتم پیش رئیس بیمارستان گفتم تو و تمام پرسنلت نوکر مردمید پادشاه یه کشورم نوکر مردمه چه برسه به کارمند تو که یه لیسانس از دوقوزآباد گرفته و اومده نشسته پشت این میز فکر کرده خبریه
قبلشم جناب منشیشون داشتن منو قانع میکردن که سرشون شلوغه و کمبود نیرو داریم و... گفتم برای بد رفتاری هیچ توجیهی قبول نیست روزی که این شغلو انتخاب میکرد باید چشاشو وا میکرد الانم خیلی سرش شلوغه و عصبیه جمع کنه بره خونه منم سرم شلوغه منم هزاتا گرفتاری دارم که یه لنگه پا وایسادم خانوم عشوه بیاد واسم
به رئیس بیمارستانه هم گفتم با همه اینطور رفتار میکنن اما شاید یکی سکوت کنه و این رفتارو حق خودش بدونه اما درشأن من نیست باهام اینجوری رفتار شه
رئیسه هم پاشد از اتاقش اومد بیرون گفت منو ببر پیش همونی که ازش شاکی ای
نبودید ببینید چجوری رید به هیکلشون به جان خودم واژه بهتری سراغ ندارم قشنگ ریدا حالی ازشون گرفت که دلم خنک شد
ما ملت فرهنگ نداریم که فقط بلد بگیم 2500سال تمدن 2500ساااااااال نمدونم چی
2500سالو زهرمار الان چه گهی هستی؟ الان داری چه غلطی میکنی؟ من که اثری از این تمدن نمیبینم درحال حاضر
من یکی که به هیچ وجه جایی برخورد نامناسب ببینم سکوت نمیکنم شاید آدم نشن ولی نباید کسی درقبالشون سکوت کنه روزی 4،5مورد شاکی این مدلی داشته باشن (توی هر ارگان و اداره ای) حساب کار دستشون میاد که مث آدم رفتار کنن با مردم
متأسفانه تو این مملکت...(جای خالی رو خودتون پر کنید!) هرکی پشت یه میز نشست فکر میکنه خدا شده نمیدونه اتفاقا نوکر و خدمتکار مردمه و باید بره خداروشکر کنه که این توفیق نصیبش شده
بدون شعار میگم اینو

۹۴/۰۵/۲۷
مریم