بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

بعدازظهر تابستونی

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ
هم اکنون که در خدمتتونم لیست بلندبالایی از کارایی که باید انجام بدم رو نوشتم و به جای انجامشون
یه خواب طولانی بعدازظهر رو به سرانجام رسوندم و بیدار شدم
دیدم مامی و ددی نیستن و تنهام تو خونه جارو برقیو آوردم که هالو جارو بزنم و یه نگاه به بیرون انداختم و با خودم گفتم این هوا و حیاط جون میده برای اینکه برم یه فرش بندازم دوتا بالش نرم هم بذارم پشت کمرم... لبتابو باغچه روبروم... بشینم کتاب بخونم!
بدین سان جارو رو انداختم کنار و دوییدم بساط فرشو آماده کردم یه چایی هم گذاشتم (با اینکه از چایی بدم میاد!) تا با شکلات کاکائویی که عاشقشم بخورم
چشمامو بستم و از فایل موزیک های نرمالم یه دونه شانسی انتخاب کردم "گندم زار" سمیر زند پلی شد!
اگر آهنگو نادیده بگیریم سکوت فوق العاده جذابی اینجا منو محاصره کرده
بوی خوبی تو هوا پیچیده و آسمون آبی یکدست... و پرنده هایی که گهگاه از بالای سرم رد میشن
من عاشق این خلوتای عصرونه م... من دلم نمیخواد تابستون تموم بشه:((((

+مورچه های کنارم هم سلام میرسونن :دی

۹۴/۰۵/۲۶
مریم