بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

.

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ
چقدر خوبه آدم حرفاشو بزنه چیزیو تو دلش نگه نداره
وااااای چه حس خوبیه هرچی تو دلم بود بهش گفتمو حالم الان خیلی بهتره
خدایا من عاشقتم فقط خودتو عشق است حتی مجازاتت هم شرف داره به محبت پوشالی بنده هات
من بنده ای نبودم که تو میخواستی... نمیدونم شاید از این ببعدم نشم ولی خواهش میکنم یه جوری همه چیو کنار هم بچین که من فقط و فقط با تو طرف باشم خشم و غضبتم رو چشمم با جون و دل میپذیرم هرچند درقبال مهربونیات خیلی کم و ناچیزن این خشما...
تو منو بگیر از قله پرت کن تو دره ولی نده دست بنده هات که بخوان کاری برام بکنن
من از هرچی غیر تو بریدم
ممنونم ازت بخاطر آدمای دوست داشتنیه زندگیم
ممنونم ازت بخاطر همه ی نعمتا و خوبیات
سعی میکنم قدرشونو بدونم
ولی همه در قبال تو هیچن برام
اینو از سر ناچاری نمیگم چون برام ثابت شده که تنها کسی که سزاوار محبت و اعتماد صددرصده تویی و بس
شاید یه مقدار کوچیکشم از سر ناچاریم باشه اما بیشترش بخاطر اینه که بهش رسیدم
کاملا برام مسلم و قطعی شده
خیلی حالم خوبه و خوشحالم که تو دقیقا همونجوری هستی که من دلم میخواد
مرسی که شرایطو فراهم کردی امروز حرفای دلمو به اون بنده ی جاهلت بزنم

۹۴/۰۵/۲۵
مریم