بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

درهم

يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۶ ق.ظ
چرا من گاهی وقتا عقلم از کار میفته؟ بدم میفته ها!!
چیزی که خیلی مهمه و ابدا نباید میگفتمو از شدت عصبانیت به رویا گفتم... اونم به کی به
رویای دهن لق
حالا حتی اگه دهن لق نباشه هم میدونم که تو این موارد آدم قابل اعتمادی نیست
دست پرورده ی یه آدم عوضیه که عوضی بودن رو خلقش تأثیر گذاشته دوساعت پیش منو سینا رفتیم دم خونشون عکسایی که شب جشن با گوشی یا دوربینش گرفته بگیرم ازش
حالا تا 1ماه باید برم خونه این و اون عکس جمع کردن
خودش و زن عمو تنها بودن عمو هم رفته بود ددر
سینا همین که اومد تو زد منو تو  و مستندی که درمورد هیروشیما نشون میداد دید
زن عموم هم طبق معمول هی میوه و آبمیوه و چایی و شکلات میچپوند تو حلق ما
ول کنم نبود آخه زن عموی مهربونم فدای قلب مهربون و دوست داشتنیه برعکس دخترت بشم
من میام خونتون دست از سر کچلم بردار یه روز بلاخره اینو بهش میگم قول میدم
رویا چرا هر لحظه یه رنگه؟ اصلا این آدم قابل پیش بینی نیست هربار میبینیش با یه شخصیت جدید مواجه میشی!!
این کلا دهن علم روانشناسیو سرویس کرده یه سوژه ی خاص و قابل بررسیه
عکسارو نگاه کردم والا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون خودمو نشناختم! آرایشگره احمق به کل قیافمو عوض کرد با این آرایش کردنش
خداروشکر غلیظم نکرد اما یکی دیگه کرد منو هرچی فحش عالم تو حلق خودشو ننه ش زنیکه ک.ون عملی
وای چقدر دلم میخواد فوش بدم بهش
رویا دوتا فیلم داده بهم برم نگاه کنم مطمئنا تو فیلم یه خونه ی های لوکس با وسایل دهن پر کن و یا مک لورنی بوگاتی ای چیزی هست که رویا از این فیلم خوشش اومده

آهان یه چیزی سینا میگفت شب جشن آقایون رفتن از تو صندوق عقب ماشیناشون آب شنگولی زدن اومدن بالا همون پسره که ننش صداش زد بیاد ببینمش هم میگفت خورده
گفتم خب اگه اینجوریه که بره ور دل همون ننش عرقشو بخوره هرموقع هم زنگ زدن بیان کنسلش میکنم
عیب نداره ها دلش میخواد بخوره بره بخوره مشروب که مشروبه هرچی دلش میخواد بخوره
زندگی دیگران به من ربطی نداره
ولی خب بره با یه خانوم خوشمله که پایه باشه با هم برن بالا

۹۴/۰۵/۲۵
مریم