بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

.

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ق.ظ

امشب مراسم جشن موناست یکی از عزیزترین آدمای زندگیم تنها خواهرم

عقد حدودا یک ماه پیش و تقریبا محضری بود و حالا این جشن همون عقده

کل دیروز تو آرایشگاه بودم رنگ موهامو دوست ندارم ابروهام خوب شده لباسم یه کم مشکل داره بالاش... زیپش دقیقا دیشب زدو خراب شد

قرار شد موقع پوشیدنش سینا بیاد تو قسمت زنونه ی تالار جلوی در برام ببندتش سوتین و بندوبساطمم معلوم میشه جلوش..

خجالت میکشم ولی چاره ای نیست خدا کنه درست شه فقط لعنتی

باید برم حموم وسایلمو جمع کنم و حوالی ظهر برم آرایشگاه استرس دارم خدا کنه خوب

آرایشم کنه و مث دیروزی های که تو آرایشگاش دیدم غلیظم نکنه و نرینه تو موهام

هنوز غمگینم دارم با فین فین این پستو مینویسم کاش اینجوری نمیشد تا میتونستم امروز

امشب شادتر از همیشه باشم

کاش...


۹۴/۰۵/۲۲
مریم