بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

به درک

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۴ ق.ظ

دارم خربزه میخورم و به این فکر میکنم هیچ چیز این دنیارو به هیچ جام نگیرم

الان تو این لحظه که سرشب کلی دادو بیداد کردم و بعدش اومدم تو اتاق صدای آهنگو به طرز سرسام آوری بالا بردم و بلند بلند گریه کردم و سینا اومد گفت چی شده؟ و از اتاق بیرونش کردم و بعدش نوید زنگ زدو گوشیو روش قطع کردم و دوباره گریه کردم تو این لحظه که دارم دارم به رنگ ابرویی که روبرومه نگاه میکنم و فکر میکنم وقت هست ابرومو رنگ کنم یا بذارم واسه فردا

میگم به درک... همه چیز به درک همه ی زندگی و تموم اتفاقاتش

هیچیو به هیچ جام نمیخوام بگیرم... به همین صراحت

مردشور هرکسی که ناراحتم کرده یا قصد داره بکنه

اصلا گور بابا ی همه... همه کی ان؟ یه مشت آدم عوضی خودخواه گرگ صفت که ماسک آدم خوبه زدن به چهره شون

درسته همیشه عشق ورزیدمو محبت کردم بهشون اما اگه بخوام بدجنس باشم هم بدجنسی میشم که به خواب هم ندیدن

هیچ وقت زوری به کسی محبت نکردم هروقت بوده دلم خواسته فقط دلم ولاغیر

الانم دلم نمیخواد پس محبت نمیکنم

درواقع دنیا و آدماش چیزا و کسایی نیستن که خیلی برام مهم باشن

به هرکس به اندازه لیاقتش محبت میکنم یا بدجنسی میکنم یا حتی بی تفاوت میگذرم ازش... هرکس به اندازه ارزشی که پیشم داره

بنابراین این منم که انتخاب میکنم و تصمیم میگیرم و تصمیم الانم اینه: به درک

همه چیز

من خودمم... 1نفر... فقط هم در قبال خودم مسئولم ولاغیر

از این ببعد فقط به همین یکنفر فکر میکنم تا هروقت که عشقم بکشه و دلم بخواد

درواقع از این ببعد تا اطلاع ثانوی فقط خودمو عشق است

نمیتونم بد بشم چون توی ذاتم نیست پس نمیتونم از این زرا بزنم

نمیتونم حتی ادای بد بودن در بیارم اما به هرکس به همون اندازه که دلم بخواد محبت میکنم

هرکسیو همونقدر که دلم بخواد دوست خواهم داشت و همینطور که گفتم تا اطلاع ثانوی فقط خودمو عشق است پس اهنگی که دوست دارم پلی میکنم و به آرامش شب تابستونیه دوست داشتنیم نگاه میکنم و میگم ک.ون لق همه و همه چیز

عین خیالمم نیست بیان بگن فلانی گریه کرده گفته مریم خیلی بی انصافه من دوسش دارم و...

هم اونی که گفته هم اون فلانی که گریه کرده که اتفاقا الان "مثلا" پیشم گرفته خوابیده همشون روی هم رفته به درک

کسی اگه لیاقت داشته باشه زندگیمو دنیامو به پاش میریزم اگه هم نه دمشو میگیرم پرتش میکنم بیرون

من آدمی نیستم که دنبال کسی بدوم دوسش داشته باشم نشون میدم نداشته باشمم نشون میدم اگه دنبالم بدوه و حس کنم لیاقتمو داره با تمام قلبم باهاش میمونم در غیر اینصورت سرجامم راحتم هستم

حالا هی گریه کنو اشک تمساح بریز دلم نمیسوزه خوشگلم هیچ اتفاقی واسه دلم نمیفته زور نزن

 

۹۴/۰۵/۱۸
مریم