بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

کتلت

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۶ ب.ظ
خستم.. سرم درد میکنه...
با مونا رفتیم آرایشگاه عروسارو دیدیم یکیشون متخصص زنان بود هی بهش میگفتن خانوم دکتر!
با خودم فکر میکنم منم تو آرایشگاه میذارم بهم بگن خانوم دکتر؟ دوست ندارم
البته شایدم خودش نمیخواسته با شناختی که ازش داشتن اینطوری صداش میکردن
رفتیم تالار و یه بار دیگه وسایل و کارایی که میخوایم انجام بدیمو چک کردیم
یه سرم رفتیم هتلی که برای مهمونا رزرو کردیم دیدیم اتاقارو
خستم... مامان و مونا و پویا یه چایی خوردن رفتن باز... برام یه سندل گرفتن هی بد نیست
3تا از ناخنام شکست! دقیقا 6روز قبل از مراسم جشن!
مهم نیست پوست صورتمم چندتا جوش زده بدنمم که کلا پشه ها تیکه تیکه کردن
نمیتونم اهمیت بدم چون هم زیاد قابل اهمیت نیست هم اینکه چه برام مهم باشه چه نه کاری از دستم بر نمیاد اصلا بشکنه همه ناخنام مهمه؟ هیچ اهمیتی نداره ناخن مصنوعی هست
پشه ها بدنمو پر دونه های قرمز کردن؟ پنکیک میزنم پوشیده میشه تازه زیادم نیست که پیدا باشه خارشش اذیت میکنه بیشتر
صورتم جوش زده؟ چندتا دونه که بیشتر نیست چاره ش همون پنکیکه
آخرین باری که صورتم جوش زد خیلی وقت پیش بود ولی خب دلش خواسته الان جوش بزنه چیکارش کنم
وای چه بوی خوبی میاد مامانم داره کتلت درست میکنه
الان اومد تو اتاق گفت سندلتو دوست داری؟ خستم نمیتونم واکنش خاصی تو صورتم نشون بدم حتی در حد یه لبخند... یا نگاه کردنش... با کلمه ها جبرانش میکنم میگم آره عزیزم دست گلت درد نکنه میخنده میگه مبارکت باشه
جای رژلبم رو صورتش هست که چند دقیقه پیش بوسش کردم حال ندارم بگم پاکش کنه
میره کتلت درست میکنه
بوش داره دیوونم میکنه
میخوام یه کم بخوابم بعد شام


۹۴/۰۵/۱۵
مریم