بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

امان از بی نتی

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۹ ق.ظ
از صبح نت نداشتم وای داشتم میمردم...
حس معتادیو دارم که تازه به مواد رسیده
یا حس کسی که درحال غرق شدن تو آب بوده و الان به هوا رسیده :)

تازه عروس داماد ما هم دارن میان (پویا و مونا) تو راه هستن تا چندساعت دیگه میرسن
امروز خیلی کار کردم خب راستش من مبتلا به سندرم گشادیسم هستم بنابراین تو یه روز مرتب کردن دوتا اتاق و اتو کردن مانتوهام و تمیز کردن میزآرایشم خیلیه برام.. خیلیا!!
خلاصه با مامان خونه رو برق انداختیم وقتی همه جا مرتب و تمیز باشه و آرامش بصری داشته باشم درحد مرگ شاد و پرانرژی میشم

اینه... زندگی ینی این... شب تابستونی... کنار پنجره باز نشسته باشی برگای درخت توتی که اصرار دارن از تو پنجره بیان تو... نسیم خنک... صدای جیرجیرک

خداجونم مرسی که این لحظه ها رو نفس میکشم


۹۴/۰۵/۱۵
مریم