بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

پشه

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ق.ظ
چرا این پشه های لعنتی با هیچکس کاری ندارن جز من؟
بابایی در حیاط خلوتو برداشته برده درستش کنن
در نتیجه الان چندروزه حیاط خلوت که به راهروی حموم و سرویس بهداشتی راه داره در نداره
و اگه کسی فقط یه دیقه هم در راهرو رو باز کنه 9میلیاردتا پشه همزمان وارد هال میشن و تمام
دقتشونو به کار میگیرن ببینن من کجام بیان نیشم بزنن
جالبه با هیچکس دیگه کاری ندارن اما من تمام بدنمو گزیدن حتی سرانگشتام:(
که دل سوخته هاش میدونن برای گزیدگی پشه هیچ جا بدتر از سرانگشت نیست

قبلا شنیده بودم عواملی که باعث میشه پشه ها کسیو برای نیش زدن انتخاب کنن یه سری فاکتورها توی خونه که از نظر اونا مورد قبوله و یا خوشمزه تره! یا بوی بدن فرد
یا میزان دی اکسید کربنی که تو دم و بازدم فرد هست
کسایی که بدن گرمتری دارن هم برای پشه ها جذابن!
اینو بخونید جالبه

اسپری حشره کش هم وجدانم نمیذاره بزنم بکشمشون...
نه بخاطر پشه ها بخاطر cfcای که اسپری ها دارن و لایه اوزونو نابود می کنن...

فعلا برای اینکه کمی از گزندشون در امان بمونم تصمیم گرفتم شلوار بپوشم
باشلوار احساس متشخصانه بودن میکنم!

۹۴/۰۵/۱۳
مریم