بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

جیغ؟ فریاد؟ گریه؟ کدوم؟

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

دارم سخنرانی های دکتر فرهنگ رو گوش میدم درمورد انسان، جالبه...

یه چیزی گفت یاد عصبانیت خودم افتادم

هرکسی وقتی عصبی میشه یه واکنشی نشون میده واکنش منم پرت کردن و شکوندن اجسامه!

البته همراه با گریه کردن

خیلی واکنش لطیفیه نه؟! :) تا این کارو نکنم هم عصبانیتم فروکش نمیکنه


یه بار یه خواستگار بامزه ازم پرسید وقتی عصبانی میشی باید چیکار کنم

گفتم باید هرچیزی که دوست داری و برات مهمه رو ازم دور کنی بعدم سینتو بهم قرض بدی

تا برم توش و عر بزنم!

احتمالا فکر کرد دیوونم!

شمام اگه دوست دارید برام بنویسید موقع عصبانیت چیکار میکنید نترسید تأیید نمیشه!


۹۴/۰۵/۱۲
مریم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">