بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

آرامش

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ

یه جیرجیرک اومده تو باغچمون صداش نوستالژیه شیرینیه...

یه آرامشی حس میکنم تو خودم

یه آرامشی که حاصل خوب پیش رفتن همه چیز نیست، یه جور سکون و آرومیِ بزرگتر شدنه

سعی کردم بعضی چیزایی که همیشه شعار میدیم رو تو عملم بیارم

بعضی چیزا مث این که نباید زندگیو سخت گرفت که دنیا همش دو روزه و باید از لحظه هاش

برای شاد بودن استفاده کرد

اینارو تمرین کردم آوردم تو عملم و الان آروم تر و راحت ترم

هرچند هنوز همون آدم قبلی ام سخت گیریامو دارم اما تا حدودی موفق بودم همین درصد کم

هم خوبه برای خوب تر شدن باید مرحله به مرحله قدم برداشت

الان تو این لحظه... با تمام اتفاقاتی که دلم میخواست اما نیفتاده با تمام آرزوهای رو زمین مونده

یه حال خوبی دارم و آرومم... فکرم درگیر و مشوش نیست

لحظه هام متانت خاصی دارن... همه چیز ساکت و خوبه

حس کسیو دارم که تو سکوت شب روبروی یه دریای آروم نشسته و یه چشمش به موجای

ملایم و یه چشمش به ستاره هاست...


۹۴/۰۵/۱۱
مریم