بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

بعدازظهر جمعه

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ

باغ ما کنار باغ عمو و عمه هامه اما همش جداگونه و مستقله فقط تو یه منطقه قرار گرفته

هروقت میریم باغ به بقیه زنگ میزنیم ببینیم اونام اومدن یا نه اگه اومده باشن معمولا همگی

جمع میشیم تو باغ یه نفر

امروز هیچکس نیومده بود جز یکی از عمه هام (مونا خیلی شبیه این عمه ست ظاهراو باطنا)

باهام روبوسی کرد و گفت خیلی وقته ندیدمت و بعدشم گفت این از بی معرفتیه منه!

منم هیچ جوابی ندادم، نگفتم خواهش میکنم اخیار دارید از کم سعادتیه منه یا...

آخه فکر کردم دیدم دقیقا درست میگه از بی معرفتی و کم محبتیه اونه پس چرا باید الکی

تعارف تیکه پاره کنم؟؟!

این عمم خیلی خوبه تو دلش هیچی نیست و به احتمال زیاد تنها خواهرشوهریه تو دنیا که به

برادرش(بابام) گفته زنت از خودت خیلی بهتره و ما اونو بیشتر از تو دوست داریم!!

در اصل رفته بودم رویا رو ببینم _تنها دختر عمویی که دارم که اتفاقا همسن خودمه_ اما نبودن

به موقعش حتما و مفصل از دختر عموم مینویسم 

الان خستم برم لالا


۹۴/۰۵/۱۰
مریم