بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

اندراحوالات ساسی مانکن!

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ق.ظ
مامانم ضدآفتاب منو زده و نشسته داره تخمه میخوره به موهاش نگاه میکنم که چه خوشرنگه
بعد باهام درمورد یه چیزی حرف میزنه سروته حرفاشو نمیگیرم! نمیدونم درمورد چی صحبت میکنه بهش میگم مامان انگار که داری چینی حرف میزنی اصلا نمیفهمم چی میگی!
دیگه ادامه نمیده میره سراغ موبایلشو با بابام حرف میزنه

یه روزی اونایی که ساسی مانکن گوش میدادنو مسخره میکردم مسخره که نه هیچوقت کسیو به خاطر سلیقه و علاقه موسیقیش مسخره نکردم
البته جز سینا و پسر فروشنده ی روبروی خونه خالم که مجید خراطها گوش میکردن
و جدیدا که اسم و آهنگ بنده خدایی به نام علی بابارو شنیدم که فعلا درموردش سکوت رو ترجیح میدم!

حالا ساسی مانکن یه آهنگی داره نوید بهم داد "نگو نه" خوشم ازش میاد نه از شعرشا نمیدونم از چیش! یه چیزی توی ملودی و تنظیمش هست که منو ترغیب میکنه دوباره گوشش کنم البته از حق نگذریم ساسی صداش خوبه فقط سلیقش با من جور نیست
"وقتی با همدیگه ایم" هم خوبه

۹۴/۰۵/۰۸
مریم