بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

....

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیشب با مونا حرف زدم تلفنی آخ چقدر دوسش دارم...

داشتن خواهر از جمله نعمات خداوندیه که شامل حال هرکی بشه واقعا شانس آورده

سینا هم که کل شبو با عشقشون مشغول بودن!

رفته بود بالا و تلفنی حرف میزدن باهم اینام حالو هوایی دارن با خودشون...

از دختره خوشم نمیاد یعنی بدم میاد خیلی هم بدم میاد

مثل همیشه دلم واسه نوید تنگ شده... نه خیلی بیشتر... دلم پرمیکشه براش

دیشب تا 2 نشسته بودم پای تی وی چیز خاصی هم نداشتا الکی شبکه هارو بالا پایین میکردم

هرچیز چرتی بود فرقی نداشت میدیدم تموم میشد بعدی!

آخه خوابم نمیومد خیلی پرانرژی بودم کلا شبا انرژی خیلی زیادی دارم بیشتر از روز

حوصله هیچ کاریو هم نداشتم

وقتی بی حوصلم انگار زیرم چسب 1 2 3 زده باشن هرجا باشم همونجا میمونمو تکون نمیخورم 

دیشبم از رو کاناپه کنده نمیشدم

حتی گوشیمو که روی میز وسط هال بود حوصله نداشتم یه کم جابجا شم برش دارم

فقط یه بار دیدم زشته تو این سن خودمو خیس کنم رفتم دستشویی گلاب به روتون

چقدر بی ادبم من نه؟

بعدم نصف شب یه کم ضدآفتاب زدم اگر فکر میکنید دیوونم سخت در اشتباهید

دکترم دیوونست که همچین دستوری داده! همون دکتره که میرم پیشش برای سوزندن موی صورت

از تی وی خسته شدم چراغارو خاموش کردم و بدون ذره ای حس خوابالودگی رفتم تو تخت

بعضی وقتا دلم میخواد با یه نظامی سختگیر ازدواج کنم یه کم سرو سامون بده به زندگیم

خیلی بی برنامم یه کاریو تا مجبور نشم انجام نمیدم البته اگه اینجوری نبودم که باید به وجود خون 

پاک آریایی تو رگام شک میکردم میدونم حالا فوشم میدید آریایی های عزیز

برم یه زنگ بزنم دانشگاه شیراز ببینم جوابمو میدن البته اگه از خواب بیدار شده باشن و اومده 

باشن سرکار نیومده باشنم فدای سرشون من آدم با درک و فهیمی هستم کی حال داره ظهر مرداد 

تو این گرما بزنه بیرون


۹۴/۰۵/۰۶
مریم