بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

کار زیاد و فرصت کم

سه شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ
وای چقدر کار دارم من...
باید زنگ بزنم دانشگاه شیراز باید برم آموزش پرورش
باید پارچه و مدل لباسمو ببرم پیش خیاط
دندونپزشکی هم باید برم 
باید برم طلاهامو عوض کنم یه کرم پودر و پنکیک خوبم بگیرم
اون ماکسی مشکیه رو یه کم راست و ریستش کنم جلوی سینش خیلی بازه
برم ببینم تبلتی که سفارش دادم آورده یا نه
برم باشگاه واسه ایروبیک ثبت نام کنم شایدم نرم
ماسک بذارم رو این پوست بی نوام چندروز دیگه تا جشن بیشتر نمونده
راستی عکسم بایدم بگیرم 6تا
همه این کارا باید تا دو هفته دیگه تموم شده باشه، یعنی ممکنه؟
جودی ابوتو هنوز تموم نکردم
قرارم نذاشتم با بچه ها همدیگه رو ببینیم این مدت خیلی دور بودم از همه
میدونم حالا پیش خودشون هزارویک فکر میکنن که چقدر بی جنبمو فلان و بهمان
کلی فیلم ندیده دارم کلی کتاب نخونده
چرا گاهی انقدر بیخیال میشم من؟

۹۴/۰۵/۰۶
مریم