بیا و مخاطبش تو باش

mymomentsmg@gmail.com
بیا و مخاطبش تو باش

من متولد مهر 70 هستم
اگه منو شناختی به روم نیار باشه؟

طبقه بندی موضوعی

قصه م حرف مردم شد

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۸ ب.ظ

دیر بیدار شدم صبونه نخوردم دارم اتاقمو مرتب میکنم

شادمهر میگه "تو چی میدونی از اونی که قصه ش حرف مردم شد"

میخندم خنده ای که تلخیه ته زبونمو فقط خودم حس میکنم... فقط خودم

اینکه قصه زندگی من حرف تمام مردم این شهر شد سنگینی نگاهها و حرفا و خنده هاشون

و خنده های مصنوعی ای که تحویلشون میدم از جلوی چشمم از روی قلبم رد میشه


تا حالا قلبت کتک خورده؟ نه اینکه بشکنه نه اینکه بسوزه نه اینکه بگیره از دلتنگی

دقیقا اینکه توی قلبت حس کوفتگی داشته باشی.. داشتی تا حالا؟

حس اینکه کسی قلبتو از سینت کشیده بیرون روش مشت کوبیده لگد زده لهش کرده

و با تمام اون زخما دوباره گذاشته سرجاش و تو هنوزم که هنوزه نتونستی خوبش کنی

اگه هم تجربش نکرده باشی حتما میتونی تصور کنی چقدر سخته... خیلی سخت

خیلی سخت تره وقتی خودت اینکارو با خودت کرده باشی نه یه غریبه


۹۴/۰۴/۳۱
مریم